وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم
سرخط خبرها

بیانیه شدیداللحن حماس درباره حمله شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری

  • کد خبر: ۲۲۱۵۸۹
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
بیانیه شدیداللحن حماس درباره حمله شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری
جنبش حماس فلسطین تاکید کرد آنچه شهرک نشینان تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری انجام می‌دهند «جنایت جنگی است».

به گزارش شهرآرانیوز، این جنبش امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد تشدید حملات جنون‌آمیز شبه‌نظامیان شهرک‌نشین به فلسطینی‌ها در شهرها، روستا‌ها و شهرک‌های کرانه باختری و حملات وحشیانه به شهروندان، املاک، منازل و اموال آنها که تحت نظارت مستقیم کابینه شهرک‌نشینان فاشیست و با حمایت کامل ارتش اشغالگر انجام می‌شود، جنایات جنگی است.

حماس اعلام کرد: دشمن صهیونیستی گله‌های شهرک نشینان را در اراضی فلسطینی‌ها رها می‌کند تا آنها را به ویرانه تبدیل کند و بدین ترتیب به هدف خود در تصرف اراضی کرانه باختری و اخراج و آواره کردن مردم آن دست یابد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان تندرو برای دومین روز متوالی پس از ناپدید شدن یکی از شهرک‌نشینان، یورش و حملات خود به فلسطینیان در چندین روستا در کرانه باختری را تشدید کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد جسد جوان صهیونیستی مفقود شده پیدا شده است و تحقیقات در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار شبکه خبری الجزیره امروز گزارش کرد پس از پیدا شدن جسد شهرک‌نشین در شرق رام الله، شهرک نشینان در نزدیکی روستا‌ها و شهر‌های فلسطینی به حالت آماده باش درآمدند و با ۱۲ وسیله نقلیه جاده‌ها را در شرق بیت لحم مسدود کرده و مانع از رسیدن مردم به مناطق خود شدند.

هلال احمر فلسطین هم گزارش کرد ۱۶ فلسطینی در درگیری با نیرو‌ها و شهرک‌نشینان صهیونیستی در روستا‌های رام‌الله و نابلس زخمی شدند.

به نقل از روسیا الیوم، حماس در این بیانیه از مردم در کرانه باختری و نیرو‌های مقاومت خواست برای مقابله با این طرح‌ها قیام کرده و جنبش انقلابی و مقاومت را تشدید کنند، با دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی درگیر شده و با این حملات وحشیانه مقابله کنند.

این جنبش تاکید کرد: این حملات خطرناک که مردم ما و حضور آنها را در سرزمینشان هدف قرار می‌دهد، نیازمند رهبری تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس‌های امنیتی در کرانه باختری است که در حالت آماده‌باش باشند و وظیفه محول شده خود را برای حفاظت از مردم ما انجام دهند. مردمی که زیر بار هجوم‌ها و یورش ها، کشتارها، دستگیری‌ها و جنایات روزانه رنج می‌برند؛ بنابراین وظیفه تک تک افراد آزاده و شریف فلسطین است که این جنایتکاران را به سرعت از تجاوزات و بربریت‌هایشان باز دارند.

شبکه خبری «سی ان ان» امروز گزارش کرد ده‌ها شهرک نشین امروز به روستای «المغیر» در شرق رام‌الله یورش برده و یک ساختمان و چند خودرو را آتش زدند.

حماس اعلام کرد دشمن صهیونیستی با کشتار‌های مستمر و جنگ نسل‌کشی در نوار غزه، وحشیانه‌ترین اشکال تروریسم را علیه ملت فلسطین اعمال کرده و جنایات و تخلفات آن در کرانه باختری افزایش یافته است، این مساله مردم فلسطین را ملزم می‌کند در همه جا، پشت گزینه مقاومت در برابر این اشغالگر فاشیستی متحد شوند و جامعه بین‌الملل برای مهار این رفتار جنایتکارانه مغایر با همه نظام‌ها و قوانین بین‌المللی سخت تلاش کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->